Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.

En månads ångerrätt för företag! Branschledande?

Det har väl knappast undgått någon i branschen att Telisol tagit ett grepp om kvalitet vid försäljning. Utmaning det senaste året har varit att förändra bilden som samhället har på Telisol men även synen på hela branschen. För att uppnå detta så måste Telisol alltid föregå med gott exempel. Vi inför som ett led i detta en månads ångerrätt för våra företagskunder.

 

Vi vill inte ha missnöjda kunder!

Även detta har behandlats i tidigare artiklar på Telisol.se, Telisol vill inte ha missnöjda kunder. Vi är medvetna om att många som arbetar med försäljning drivit sin rätt, avtal är avtal, men det har också inneburit att det sunda förnuftet helt försvunnit. Detta har naturligtvis även gällt Telisol. Det som ska skilja Telisol från mängden är att sunt förnuft ska råda och därmed är det inte alltid avtal som gäller!

 

Hur ser Telisol på Telisol

Den stora utmaningen har legat i att förändra vår egen syn på oss. Om någon skriver att vi är dåliga, luras, inte är värda något, så gör det, idag, väldigt ont! Helt enkelt för att vi arbetar frenetiskt för att så inte ska vara fallet. Vi har idag, tack och lov, lättare att kommunicera med våra kunder. En kund som inte är nöjd må skriva en tråkig recension om oss på Telisols Facebooksida eller Telisols hemsida. Samtliga dessa fall lyfter vi och försöker göra kunden nöjd igen, även om det innebär att vi tar bort avtalet. Man måste helt enkelt VÅGA BLI KUND i telekombranschen och därmed hos Telisol.

 

Ångerrätten!

Vi lanserade en månads ångerrätt för ett par månader sedan men har inte gått ut med det på Telisol.se förrän nu, helt enkelt för att vi inte såg det som en nyhet att publicera men det verkar viktigt att det hamnar i skrift.

Vi är medvetna om att detta kan utnyttjas av mindre seriösa konkurrenter för att få potentiella kunder att backa affären hos oss med löften om ett bättre erbjudande. Detta får i så fall stå för dessa aktörer, det vi vet är att det direkt motverkar kvalitet och seriositet i hela branschen, vi vet också varför vi gör det. Vi vill kunna sova gott på natten med vetskapen att vi gör allt i vår makt att förändra synen på Telisol och telekombranschen.