Service och support

Har din terminal eller dator slutat fungera?

Vi börjar med att beklaga att så är fallet.

Här anmäler du som Telisolkund ett serviceärende och skickar din produkt på service. Välj i menyn den produkt som stämmer med den produkt ni önskar få hjälp med. För att få din mobiltelefon eller annan godkänd enhet reparerad eller servad följer du följande enkla steg:

1)  Registrera din serviceorder genom att fylla i formuläret som du hittar via länken nedan
2)  Skriv ut det ifyllda formuläret – serviceordern –  i två exemplar (visas efter att du klickat på ”skicka serviceorder”). Ett exemplar sparar du som kvitto och ett bifogar du enheten. Saknas skrivare – bifoga handskriven lapp med Ordernr/ID och kontaktuppgifter
3)  Lämna in enheten tillsammans med utskriven serviceorder i vårt inlämningsställe, El & Digitalservice AB, Ringvägen 17, 118 53 Stockholm eller posta till:

20:20 Mobile (SWE) AB
Att: Mobilbyrån Servicecenter
Metallvägen 38B, 195 72 Rosersberg

OBS! Skicka INTE enheten med rekommenderad post, välj istället ett spårbart fraktsätt som inte kräver uthämtning på postombud.

 

Tänk på att:

  •     Många problem enkelt kan åtgärdas i hemmet genom en enkel uppgradering av programvaran i din enhet. Besök respektive tillverkares hemsida för instruktioner kring hur din enhet uppgraderas
  •     Skicka endast med enheten som ska repareras
  •     Lämna tillbehör och originalkartong hemma
  •     Ta backup på ditt innehåll. Vid en reparation raderas all data i din enhet

 

Fortsätt till formuläret för Registrera Service