Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]* I samband med service av mobiltelefon eller dator kan information så som telefonbok, bilder, inställningar m.m. gå förlorad. Telisol AB ansvarar inte, under några förhållanden, för förlust av någon som helst information. Detta gäller även vid försök att spara information.

* Garantin omfattar endast fabrikationsfel. Ej vätske-, tapp-, klämskador eller felaktigt handhavande. Om garantin visar sig vara förbrukad lämnas ett kostnadsförslag. Vi har alltid rätten att ändra ett kostnadsförslag genom att skicka ut ett nytt.

* Om produkten önskas i retur utan åtgärd efter ett kostnadsförslag debiteras en undersökningskostnad á 390:- (inkl. moms).

* Servicetiden på 10 arbetsdagar är inte exakt utan en uppskattning. Servicetiden kan variera pga brist på reservdelar, stort/litet inflöde, sjukdom och externservice. Det vår servicepartner av någon anledning inte kan laga skickas på externservice, du blir endast meddelad att den skickas på externservice via det alternativ du valt att bli kontaktad på. Vid externservice gäller den externa verkstadens regler.

* Allt stöldgods lämnas till Polisen. Nokia kan använda mina kontaktuppgifter för att eventuellt kunna kontakta mig på telefon för en kundundersökning. För inlämnad utrustning ansvaras högst 3 månader.

* Vi hanterar endast service för produkter som är leverade av Telisol AB.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]